نامه نگاری اداری با طنز

سلام این وبلاگ بمنظور کمک به دوستان در نوشتن نامه های اداری تدارک دیده شده

نامه نگاری اداری با طنز

سلام این وبلاگ بمنظور کمک به دوستان در نوشتن نامه های اداری تدارک دیده شده

آیین نگارش نامه های اداری - پیش نویس نامه های اداری - منوت نامه - نامه های اداری- سلام این وبلاگ بمنظور کمک به دوستان در نوشتن نامه های اداری تدارک دیده شده تا بتونه کمکی هرچند کوچک در این عرصه باشه. برای اینکه مطالب و نمونه متن نامه ها خشک و خسته کننده نباشه گاهی مواقع چاشنی طنز به اون اضافه شده تا با نشوندن لبخندی حتی کوچک کمی از خستگی روزانه تون رو کم کنه . خوشحال میشم متن نامه های اداری در زمینه های مختلف رو اگر دارید برام ارسال کنید تا در وبلاگ قرار بدم تا دیگر دوستان بتونند از اون استفاده کنند. این وبلاگ رو خالی از اشکال نمیدونم. امیدوارم با راهنمایی های ارزنده تون کمکم کنید. ======= این وبلاگ رو تقدیم میکنم به تمام کسانی که بدون تنگ نظری دونسته هاشون رو در اختیارم گذاشتند و وظیفه ی خودم میدونم من هم متقابلا دونسته هام رو به دیگران منتقل کنم. با تشکر

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

نمونه حکم انتصاب کارمندان به سمت بالاتر

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۵۴ ب.ظ

بسمه تعالی

جناب آقای تازه بدوران رسیده

با سلام

ضمن تشکر از خدمات آقای معزولیان ، و با عنایت به دانش، تجربیات ارزنده ، پشتکار ، دقت و تعامل خوب جنابعالی در محیط کار، و بنا به پیشنهاد فلانی به موجب این حکم از تاریخ ...........   به عنوان .......... شرکت منصوب و زیر نظر اینجانب / آقای فلانی  انجام وظیفه خواهید نمود.

 

شایان ذکر است اهم وظایف جنابعالی عبارتند از:

1-    گوش دادن به حرفهای من

2-   چموش نبودن

3- پاچه خواری

4- زدن زیراب همکاران

6- و بازهم
گوش دادن به حرفهای من


 

امید است با استعانت از خداوند متعال و با همت، درایت و پشتکاری که بحمداله از آن برخوردارید با همدلی، تلاش و مساعدت کلیه همکاران ارجمند، در به ثمر رسیدن اهداف شرکت موفق باشید.

 

موفقیت جنابعالی و سایر همکاران محترم را در انجام وظایف محوله جهت تداوم اهداف شرکت از درگاه خداوند متعال و مهربان خواستارم.

ضمنا بدینوسیله از زحمات آقای معزولیان - قدرقدرت سابق - در مدت تصدی سمت مزبور تشکر و قدردانی می گردد.

 

با آرزوی توفیقات الهی

رییس شما


 

==========================

 

بدینوسیله از تاریخ این حکم جنابعالی بعنوان سمت .... شرکت منصوب و مستقیما به اینجانب گزارش می فرمایید.

امید است با استفاده از تجارب و سوابق موثر و مفید قبلی خود ضمن سازماندهی لازم به منظور ارتقاء کیفیت خدمات و موارد مرتبط با سمت مربوطه ، فعالیتهای جاری شرکت را به نحو مطلوبی اداره نمایید.

لازم است با تلاش دوچندان ، برنامه ریزی دقیق و بهره گیری از توان کارشناسان آن واحد جهت تحقق اهداف والای شرکت اقدام نمایید.

از خداوند تبارک و تعالی موفقیت جنابعالی و سایر همکاران آن امور را در انجام امور محوله مسئلت می نمایم.

 

با تشکر فلانی

رییس شرکت

 

 =========

 

جناب آقای فلانی

سلام علیکم

 

نظر به تعهد و تجارب و عملکرد مثبت شما در مدت سرپرستی فلان سمت بدینوسیله جنابعالی را بعنوان رییس فلان در این شرکت منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به ایزد متعال و با بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیتهای موجود در انجام وظایف محوله و رضایت مراجعین محترم کوشا باشید.

ضروری است با سرلوحه قراردادن راهبرد تفکر ، توکل و تلاش در انجام امور محوله و بکارگیری نیروهای کاردان ، متعهد و کارآمد و با سازماندهی متفکرانه و هوشمندانه ی تمام امکانات و منابع در اختیار به همراه برنامه ریزی اصولی و هدفمند نسبت به انجام وظایفی که بعهده گرفته اید مجدانه کوشش نمایید.

 ببینیم و تعریف کنیم !

امید است با اتکال به عنایات خداوند متعال همه تلاشها و کوششهای خود را در جهت تحقق هرچه بیشتر و برجسته تر اهداف و آرمانهای والای شرکت بکار بندید.

توفیق هرچه بیشتر جنابعالی را از خداوند منان خواستارم.

ضمنا بدینوسیله و ناچاراً  از خدمات گسترده ! و زحمات ارزشمند و شبانه روزی و اثرگذار!  آقای معزولیان در طول تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر  نموده و برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون دارم.

 

ضمنا بدینوسیله و ناچاراً  از خدمات ارزشمند ! و زحمات  شبانه روزی و اثرگذار!  آقای معزولیان که عمری را در این مسئولیت مشغول به خدمت بوده و اینک به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت بیشتر و پیروزی می نمایم.

 

================

با عرض تشکر از پذیرش مسئولیت و نظر به دانش تجربه و سوابق ارزنده کاری جنابعالی و بموجب این حکم بعنوان سمت فلان منصوب می گردید.

اطمینان کامل دارم که تعهد دانش و تجربیات ارزنده ی جنابعالی شما را در شناخت همه جانبه ی موضوعات حیطه ی فعالیت  به منظور سازماندهی علمی و اجرائی شرکت مدد خواهد نمود.

توفیق روز افزون شما و همکاران محترمتان را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

و سرآخر توجه شما را به این نکته جلب می نمایم که میزها ماندنی نیستند !

لطفا در سمت جدید، جو گیر و جو زده نشده و  آدم باش ... ! هرچند سخت است !
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۷/۲۷
  • ۳۲۸ نمایش
  • پت پستچی
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.